reklama

Sťahovanie, piatok 29/04/05

Zvládli sme to a pomerne „hravo“. R. svoje oblečenie zhrnul do ruksaku (ja si to poskladám v novom byte sám, uvidíš). Som v našej rodine jediná, ktorá nedokáže myslieť o ťah dopredu. (?) Začal sa boj o spravodlivejšie Rozdelenie Sveta (a Statkov), RSS. Mamka, prečo ty spinkáš s ockom? Lebo ho mám rada. Ale ja ho mám tiež rada.Neskôr som sa mohla utopiť v argumentoch, nemala som na priamočiarosť výzvy: ty tu sedkaj, lebo ja sa v tomto Novom Dánsku budem báť! Tak pri nej ostal, kým zaspí. A ja tu skladám v našej izbe tvoje tričká. Keď ona zaspala a on dosedkal, pokrstili sme nové bývanie. Pozreli sme si Hair, požičala som z knižnice. Naposledy som ten muzikál videla... môže to byť takých osem rokov dozadu? Desať? Hair mi pripomenul moje vnútorné sťahovania. (Anglické: my inner moves to zas vyjadrí presnejšie.) Hair som dnes vnímala úplne inými očami. (Mám nástojčivý pocit, že dnes vidím lepšie. Do vecí. Dúfam, že to nie je symptóm šedého zákalu duše.)Vláčim všetko so sebou, pobalila som si všetky sny. Ani jeden som ešte nedarovala chudobnejším. Kasia, 33, sa ma vlani pýtala: naozaj sa do toho Dánska tešíš? Ty sa ešte nechceš usadiť? No, ešte sa nechcem. písané 1/05/05, Nové Dánsko

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)


Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu