reklama

Odpor

Idem cestou menšieho odporu. Sedím si v (takmer) horúčke s čajíkom a hrám sa nejakú stupídnu detskú počítačovú hru. Hrám sama pred sebou, že sa tým učím dánčinu. Dosahujem neuveriteľné skóre, ako mi zvestuje kreslený tigrík v imidžových okuliaroch. Du e fentestiks! Wau! A potom zisťujem, že sa hrá aj o medaily, bronzovú už mám. Strieborná, zlatá... Spomínam si, ako som sa raz uliala na pár dní z práce (tiež takmer horúčka) a hrala tetrisový maratón. Tetris je blbunká hra, v ktorej si zbierate bodíky a v zásade sa stále zlepšujete. Odpor ako prekážka. Menší odpor – menšia prekážka. fyzika...Odpor ako znechutenie. Z koho, z čoho? Z hráčov Tetrisu? ...verzus psychológiaAle vlastne neviem, či mám len menší odpor voči číselnému hodnoteniu mojich písmeniek (bez ohľadu na nominálnu hodnotu čísla a potom aj s ohľadom na ňu), alebo mám jednoducho strach. Kto nič nerobí, nič nepokazí. Presne tam sme dospeli: aj ženy majú strach, že im klesne. Preháňam samozrejme: ja som tam dospela.Tak mi treba. Ale možno to s tou horúčkou prejde. Hmm, občas niečo prejde, ani to nemusíte prechodiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)


Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu