reklama

Intímne. (Aby som nezabudla, ako sa smeješ)

Minule si mi v rýchlosti narazila nosom a vlastne celou tvárou do sedacej oblasti a strašne si sa na tom smiala. Pýtaš sa ma, či som stará. Chceš vedieť, prečo som tu na brušku taká tučná a ukazuješ na moje prsia. Keď si myslíš, že ťa nepozorujem, ťapkáš mi po nich rukou. Keby som sa na teba pozrela, usmeješ sa a odídeš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu
(zdroj: mb)

Keď mám na sebe len tielko, sústredene hladkáš moje ruky. Keď ťa nepočúvam, chytíš mi hlavu do dlaní a otočíš si ju k sebe. Kým ti ráno začnem čítať rozprávku, ľahneš si na moje rameno a opakuješ čítaj, čítaj, čítaj mi. Keď sa ráno zobudíš, všade je svetlo, ale ty si zavrieš dvere do izby, aby sme ťa náhodou nekritizovali, a zažneš všetky lampy. Viem, že sa bojíš Tieňa, to ja som ti ho v lete ukázala. Keď ma češeš, pýtaš sa „kváče?“ a ono to naozaj kváče. Keď si zmývam vlasy, kričíš ja!, ja! a sklonenú hlavu mi polievaš sprchovou hadicou. Bojíš sa, či nezačnem plakať, tak ako ty. Keď sa mi do očí dostane voda, tak ti vravím, to nevadí, a ty mi neveríš.

Keď spadneš, hneď zakričíš, to nevadí, a ja ti neverím. Bojím sa, že sa rozplačeš. Keď sa nedokážeš rozlúčiť s vodou, vravíš, že ti nie je zima. Donedávna si nevedela povedať „au, kváče, prestaň“, ale vlásky ťa ťahali. Odstrihla som ti z nich len kúsok, aby ti nepadali pri jedení do úst. Pred zrkadlom si skonštatovala: teraz som ako ocko. Vieš, že sa o teba bojíme, ale aj tak mi na balkóne rozprávaš o Petríčkovi, čo mal krídla, a na konci móla mi predvádzaš, ako sa v lete nebudeš báť vody a ako sa potopíš. Len akože, mamka! Keď chodím s tebou po štvornožky, moja hlava plná zložitých slov a kolená fňukajú, že sú staré. Minule som sa môj zadok nestihol uhnúť a zrazil sa s tvojím nosom. Ešte aj dnes si spomínala, ako sme sa na tom smiali.


Intimita, z latinského in timor: v strachu.

Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu