reklama

Zaplavená kúpeľňa, inštalatéri... banality z domáceho prostredia

Zas jeden z prejavov dánskej slušnosti. Oznam, ktorý nám doručili už dávnejšie, znel: Vážení nájomníci, dovoľujeme si Vám oznámiť, že dňa dnes navštívi všetky byty v Nobelparken inštalatér, ktorý skontroluje odtokové rúry pod kúpeľňovými umývadlami. Ospravedlňujeme sa Vám za nepríjemnosti (inconvenience), ktoré sme Vám mohli spôsobiť. Cítim sa tak trochu dánsky, ako princezná na hrášku, len malú satisfakciu cítim, že za toto hnusné, hnusné obťažovanie (inconvenience) sa aspoň ospravedlnili. Voda: bolo to predvčerom, čo som sa prvý krát tohto roku kúpala (bežná európska hygiena nie je v mojom rebríčku hodnôt až tak hlboko, kúpala: v mori; hladina bola pokojná, 17 severských stupňov). Plávanie som tento rok z mne neznámych príčin zanedbala. Človeku, všetkým človekom voda chýba, práve dnes. Malá si v sprche zapchala odtok lavórikom. Napustila vodu. Sadla si doň a hrala sa... Na zátku? Možno na loď? Hladina bola pokojná, a keď som do kúpeľne vošla, asi tak po členky (v celej miestnosti, nielen v sprche).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu