reklama

Prečo BaLOGOVAŤ?

Je ľahké založiť si blog, keď ho má človek priamo v mene.Dostal sa mi pod kožu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už zopár rokovžijem mimo Slovenska a práve cezinternet som vždy mala možnosť byť trochu „sk“. Mailov domov stále pribúdalo.Dlhšie som však zápasila s myšlienkou začať zverejňovať svoje (nedaňové)priznania inak ako súkromne. Nakoniec rozhodla ženská intuícia a ja somvedela, že TENTO JEDINÝ JE TEN PRAVÝ (čas a priestor na blogovanie, pozn.pozri nasledujúci článok)!

 

Hoci somdiakritiku takmer vypustila, v škole na hodinách gramatiky som proti týmzábavným cvičeniam o čiarkach nič nenamietala. V slabých chvíľkach sapohrávam s myšlienkou ísť učiť na „východ“ slovenčinu a začínaťhodiny rezkými päťminútovkami - doplňovačkami dĺžňov (manžel a všetciostatní vihodňare v srdci, medzi ktorých rátam aj seba, mi odpustia...?:-)).A to už je skutočne pravý čas na to, aby som svoju energiu vybíjala inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Pokojne sa občasu mňa zastavte na pokec.

 

Prajem námvšetkým príjemný deň!

 

Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu