reklama

Vkusné sošky ručiacich jeleňov

... sa mi vybavili, lebo...Zjedla som jeleňa a dozvedela som sa to až zo slovníka. Taká nenápadná saláma to bola a hľa: hjort má byť po dánsky jeleň. V Berlíne sme kedysi zas požili Straussfilets. Jasné, Strauss bol skladateľ. Strauss je aj kytica. Nejaká špecialita, žeby? Na obale nebola v Zložení zmienka o druhoch mäsa, ktoré som poznala. Chutilo to vtedy nejako sladko, až som uprostred jedla vstala a konzultovala slovník: bol to pštros.Viem, že rôzni cestovatelia jedli chrobáky a larvy a vlastne hocičo. A ako dieťa sme chovali sliepky (ktoré sme aj jedli). Aj rozpolené zavesené prasiatko som na dvore videla a nič (to so mnou neurobilo). Len sneh bol zakrvavený, čo sa mi nepáčilo.Videli ste Michalkovovu Urgu? Gombova rodina žijúca osamelo na stepiach vnútorného Mongolska (Čína) si chcela uctiť hosťa. Pripravili mäsovú hostinu. Film som videla pred viac ako päť rokmi, ale nedokážem zabudnúť na scénu zabíjania ovečky. Držal ju v náručí, utišoval, a potom rýchlym pohybom (možno mal nôž) vnikol do jej vnútra a vybral srdce. Rada by som o tom nič nevedela... Ale s jeleňmi mám tuším problém aj keby boli len keramické. Čo dobrého ste dnes obedovali vy? (Zaslú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)


Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu