reklama

Krčmové reči

O půl třetí na náměstí /ve Valašském Meziříčí... Dnes som bola po dlhom čase v krčme. Nie takej tej solídnej, kam sa chodieva večer a predstiera, že sme zvrhlá bohémska spodina alebo prinajhoršom študenti a že zajtra už naozaj nebude na rožky, ak si dám toto posledné pivo. Ocitla som sa v takej tej pravej staničnej, plnej týpkov po fyzicky namáhavej práci a pred psychicky náročným príchodom domov, ktorí do seba liali ten svoj svetlý bod dňa a naopak poloneúspešne predstierali solídnosť a príslušnosť k strednej vrstve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Dúfala som, že si malá ten hotdog vezme do ruky a odpochodujeme, ale prostredie ju nejako očarilo. Tak sme sa tam obe zasedeli pri jednom stolíku s umelými bielymi kvetinami, vekový priemer (náš, nie kvetín) necelých sedemnásť, ale čušali ako dvaja dôchodcovia. Párkrát som sa snažila rozprúdiť rozhovor nápaditými vsuvkami "ako bolo v škôlke" a "chutí ti", ale výsledok bol predpokladateľný.

U vedlejšího stolu /došly mu prachy došla mu nálada/ a sedí tam sám...

Zo zamyslenia seba aj mňa vytrhla a in medias res došlo na Krčmové Reči. V krčme sa proste musí! zábava rozbehnúť. Niekedy to trvá jedno-dve-slovom-dvanásť pív, niekedy stačí pol hotdogu, to bol náš prípad.

(hahaha) V Snehulienke spal jeden trpaslík v umývadle! (hohohó) A potom tak zachrápal... hore zachrápal (pohyb rukou smerom dohora) , a tak sa odprikryl. (hehééé) Smiešne! A toto sú pekné biele kvietky.

Neveľmi som tomu rozumela, lebo som na hotdog nemala chuť. A vlastne by na mňa možno vôbec takto psychadelicky neúčinkoval.

Martina Balogová

Martina Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sandwich maker. Na nejaký čas býva v Dánsku. Poštovú schránku s nápisom martina.balog má zavesenú na gmail.com. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské, tak akurátneDánskoKrížom-krážom, kde som domaNerozumiemKeď mlčanie nepomáhaMalilinkostiSvätuškárenieSúkromnéiba na mojom bloguTajný šuflík úplne naspodu

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu